11 marca 2014

Trening á la Maggie


Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Nebeskę do zabawy, która polega na stworzeniu własnego treningu i zaprezentowaniu go na blogu. Trochę czasu zajęło mi wymyślenie czegoś specjalnego, ale oto jest on - Trening á la Maggie.

Trening składa się z 3 rund, które wykonujemy po kolei, robiąc między każdą z nich 10 burpees. Całość możemy powtórzyć 2 lub 3 razy, a jeśli nie macie któregoś z użytych przeze mnie sprzętów, wybierzcie dwie pozostałe rundy lub tylko jedną i powtórzcie je kilka razy.

Runda pierwsza to ćwiczenia z wykorzystaniem wagi własnego ciała. Nie ukrywam, że to ciężkie ćwiczenia, dlatego odradzam je całkowicie początkującym. 
Druga runda to ćwiczenia z wykorzystaniem swiss ball, które angażują i wzmacniają przede wszystkim mięśnie głębokie, choć nie tylko.
Do rundy trzeciej niezbędne są hantle (lub ich zamienniki) - to ćwiczenia typowo siłowe, ale angażujące wiele partii mięśniowych. 

Poniżej znajdziecie grafikę z informacją, w jakiej kolejności wykonywać ćwiczenia oraz w jakiej liczbie powtórzeń. 



* ES = Each Side - wykonujemy podaną ilość powtórzeń na każdą stronę.

Pamiętaj o rozgrzewce przed rozpoczęciem i rozciąganiu po zakończeniu każdego treningu!



Poniżej gify obrazujące poprawne wykonanie:


Jak Wam się podoba moja propozycja? :)

33 komentarze:

  1. Wow! Maggie nie zawiodła i jest ostry trening! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
    2. Na pewno wypróbuję, na razie robię nasz. ;)

      Usuń
    3. Ten możesz zrobić w dniu przerwy od naszego :)

      Usuń
  2. Ile kilogramowe masz te hantle? Łącznie z drążkami już?
    Sama dopiero będę zaczynała z cięzarami. :) (Pomijam litrowe butelki z wodą) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj 7,5 kg, ale mogę je rozbudować do 15 ;)

      Usuń
  3. No konkretnie! I i II runda to coś dla mnie- bardzo ciekawe ćwiczenia- szczególnie z piłką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczenia z piłką naprawdę fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super. uwielbiam takie posty. to zawsze urozmaica treningi. oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda dobrze :) Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie twój blog się zmienia ! :) Podoba mi się bardzo , twoje posty są niesamowite , ale przecież to już wiesz , Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem - nie wiem, ale zawsze miło to czytać, dziękuję :)
      A pod jakim względem się zmienia? ;)

      Usuń
  8. Kolejny raz świetna robota:) Więc to co szykujecie z Huriją będzie zapewne wydarzeniem wiosny:D

    To unoszenie barków nie powinno być z pozycji wyprostowanej? Pytam bo nie widziałam jeszcze w wersji z pochyleniem:)


    Widzę też że na hantlach z jednej strony masz jeden krążek więcej,nie przeszkadza Ci jak masz przeciążoną jedną stronę tylko? Zastanawia mnie to bo może to byłoby dobrym rozwiązaniem z dokładaniem obciążenia do mojego obwodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No zobaczymy :D

      Powinno być pochylone, pracuje wtedy górna część pleców :) Przy wyprostowanej pozycji bardziej kaptury :)

      Nie przeszkadza, bo rękami wyważam środek ciężkości i tej różnicy w ogóle nie czuję ;)

      Usuń
  9. Ał, ćwiczenia z hantlami mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei sam ich widok jara strasznie :) Niedługo bede miała swoje :)!!!

      Usuń
    2. Panna Aleksandra - dlaczego przerażają? Są super! Efektowne i efektywne :D

      Anonimowy - i to jest prawidłowa postawa! :) Miłej zabawy, jak już je będziesz miała :)

      Usuń
  10. swietny trening, konkretny :)! Pistols squat: szacun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznanie w Twoich oczach - bezcenne ;) Dzięki :D

      Usuń
  11. Ty to wiesz jak ułożyć trening! :D

    Zawsze jak masz te leginsy, to nie mogę się na nie napatrzeć - są w tak pozytywnych kolorach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz, jak ułożyć treningu biegowe :D

      Kurczę, w takim razie będę je zakładać częściej :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Polecam wypróbować na sobie ;)

      Usuń
  13. wygląda świetnie! :D dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  14. Konkretny zestaw :) Myślę że nie jeden facet by odpadł ^^ Podziwiam zapał i zaangażowanie w ćwiczenia :) Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Polecam wypróbować :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama