18 marca 2014

Ćwiczenia na dolną partię brzucha [GIFy]


Przychodzę dziś do Was z gifami prezentującymi ćwiczenia na dolną część mięśni brzucha. Dostaję od Was sporo zapytań o ćwiczenia na tę partię, a moja przyjaciółka wywierciła mi już dziurę na wylot prosząc o napisanie takiego posta ;) Zebrałam się w sobie i przygotowałam dla Was 16 propozycji.

Szczerze mówiąc, nie myślałam, że będzie ich aż tyle. Zazwyczaj dopiero w trakcie nagrywania nachodzą mnie najlepsze pomysły. Pokazane gify to nie wszystko, co przyszło mi do głowy. Kiedyś na pewno dogram drugą część. A tymczasem zapraszam do oglądania i ćwiczenia.



Podane ćwiczenia to ćwiczenia wzmacniające, siłowe, które kształtują mięśnie. Nie pozbędziecie się z ich pomocą "oponki", nie spalą one też tłuszczu - do tego potrzeba treningu cardio.

16 komentarzy:

  1. ćwiczenia z pierwszych kilku gifów lubię wykonywać z piłką ;) tzn. piłkę trzymając stopami - a już zwłaszcza lubię pierwsze ćwiczenie - z przekładaniem piłki z rąk do nóg i na odwrót ;) wg mnie, to fajne urozmaicenie, bo przez obecność piłki tak mnie te ćwiczenia nie nudzą (nie lubię ćwiczyć typowych na brzuch, poza plankami), a dwa to sam fakt, że ćwiczenie jest trudniejsze - dochodzi ciężar piłki ;)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, z piłką też fajnie jest robić część tych ćwiczeń :) Nie chciałam robić jednak stu wersji jednego ćwiczenia, bo nigdy bym nie skończyła tego posta :D Ale pojawią się kiedyś tu na blogu :)
      Ja kiedy zaczynałam ćwiczyć regularnie, uwielbiałam treningi na brzuch. Teraz mam dokładnie tak samo, jak Ty ;)

      Usuń
  2. Vcrunch właśnie muszę doszlifować,a resztę znam i co niektóre robię,zależy na jakie mam ochotę w danej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie V-ćwiczenia są dość proste. Najgorsze jest czwarte mimo tego, że wygląda najprościej :D

      Usuń
  3. Dzięki Tobie nigdy nie braknie mi pomysłów na ćwiczenia :D Szkoda tylko, że tak wolno się ładują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę! :D
      GIFy są ciężkie, bo zależało mi na dobrej jakości. Następnym razem chyba zmniejszę ich rozdzielczość :)

      Usuń
    2. a mnie się ładują błyskawicznie :-)
      Bardzo ciekawe gify- dolna partia brzucha to dla mnie najtrudniejszy obszar do rozbudowy.

      Usuń
    3. Angielski internet :D
      Tak chyba ma każdy, niestety. Góra jest najłatwiejsza ;)

      Usuń
  4. rewelacyjny zestaw :) gify bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ćwiczenia! właśnie szukałam czegoś na dolne partie ;) te z piłką wyglądają bardzo interesująco, skoro już swoją piłkę mam to koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna prezentacja. Gify maja duży rozmiar i na telefonie ciężko się ogląda. Ale spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne na pewno będą już mniejsze ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama