6 stycznia 2014

Piłka gimnastyczna - propozycje ćwiczeń cz. II


Pora na drugą część propozycji ćwiczeń do wykonania na piłce gimnastycznej z dołączonymi ekspanderami. Piłki od jutra będą w sprzedaży w Lidlu, więc jeśli spodobają Wam się propozycje ćwiczeń - wiecie co robić ;)

Dzisiejsze propozycje dla odmiany angażują w mniejszym stopniu ręce (właściwie jest tylko jedno ćwiczenie na tricepsy), a bardziej klatkę piersiową, brzuch, plecy, nogi i pośladki. Pierwszą część znajdziecie tutaj, a ja już dziś zapraszam Was na kolejne, które niebawem się pojawią.










Małe uwagi - w ćwiczeniach 1., 2., 3. i 4. ekspandery są trochę skrócone przez owinięcie linki dookoła dłoni. W ćwiczeniu 5. linki są skrzyżowane na plecach.

I pamiętajcie - tego się nie ogląda, to się ćwiczy! :)

23 komentarze:

  1. super propozycje ;) i bardzo fajnie wychodzą CI gify ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są akurat słabej jakości :D Ale dziękuję :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. bardzo fajne propozycje ćwiczeń :) myślę, że dzięki Tobie jutro wiele osób skorzysta z oferty Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że zostawią parę rzeczy dla mnie :D

      Usuń
  3. jak widać piłka nie musi być nudna a dzięki niej można zrobić trening całego ciała w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nie jest nudna :) To dopiero wierzchołek góry lodowej, bo pomysłów na ćwiczenia z użyciem piłki mam o wieeeele więcej :)

      Usuń
  4. ale ja lubie pooglądać! tak ładnie na nich ćwiczysz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty też ładnie byś ćwiczyła - musisz to sprawdzić :D

      Usuń
    2. ale ja wolę popatrzeć jak Ty to robisz :D

      Usuń
    3. To nie jest takie fajne jak ćwiczenie samemu :D

      Usuń
  5. 5,6,7 i 8 ćwiczę dokładnie tak samo ale bez piłki, z obciążnikami na nogach- wygodnie się ćwiczy na tej piłce, bo gify sprawiają wrażenie jakby ta piłka przeszkadzała
    A Twoja figura jest perfect!! Wyglądasz coraz piękniej, szczuplej!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 też z obciążnikami?
      Że przeszkadza to za dużo powiedziane, ale uaktywniane są mięśnie głębokie, dzięki którym możesz utrzymać równowagę, więc więcej mięśni angażujesz. A z drugiej strony np. przy ostatnim ćwiczeniu mniej obciążasz rękę, bo opierasz większy ciężar na piłce :)
      E tam, po prostu korzystnie się ubrałam :D

      Usuń
  6. Niezwykle inspirujący i motywujący blog :) Obserwuję i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
      Oczywiście zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  7. Ławka rzymska na tej piłce bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ćwiczenie byłoby jeszcze lepsze, gdyby ekspandery stawiały większy opór :)

      Usuń
  8. Muszę kupić piłkę!!!:D


    Super propozycje,zachęcasz jeszcze bardziej nimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj! :D Mi udało się upolować tylko orzeszki i wiórki kokosowe - biustonosze wykupili, a bluzki za duże :D

      Usuń
  9. super propozycję :D coraz bardziej mnie zachęcasz do kupna piłki :D a zakupy w lidlu dla mnie nieudane, same duże rozmiary zostały, a jestem drobna i potrzebuję małych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Byłam ok. 10 i już nie było high-levelów w moim rozmiarze :( Za to sprzętu dużo zostało ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama