4 września 2013

ZWOW #66 Time Challenge - 300 Rep Workout

ZWOW #66 wykonałam w sobotę za namową Niebieskoszarej. Przymierzałam się do niego już od kilku miesięcy, ale brakowało mi odwagi, by do niego podjeść, aż w końcu doszłam do wniosku, że kiedyś muszę go pokonać, a najlepszy czas jest właśnie teraz.
Trening jest straszny, okropny, cudowny i genialny jednocześnie. Kocham go i nienawidzę, ale na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę. Ze wszystkich treningów Zuzki, które wykonałam do tej pory, ten jest chyba najbardziej wymagający - a może to ja mam jeszcze wciąż zbyt słabe ramiona. W każdym razie do wczoraj miałam zakwasy tricepsów i mięśni barków. Nie ma nic cudowniejszego!

ZWOW #66 jest treningiem niestandardowym typu Time Challenge. Niestandardowym, bo nie wykonujemy ćwiczeń w rundach, ale jedno po drugim. 5 ćwiczeń, 60 powtórzeń każdego i jesteśmy po wszystkim. Fajnie się czyta, gorzej robi, ale spróbować warto.

Jump up & star lift wyglądają bardzo niewinnie, ale to tylko złudzenie. Po 20-kilku powtórzeniach miałam dość, okropnie piekły mnie mięśnie w górnej części ciała. Jakimś cudem skończyłam jednak bez przerw.
James Bond lunge to przy pozostałych ćwiczeniach przyjemny spacerek. Znałam to ćwiczenie z poprzednich ZWOWów, więc niczym mnie nie zaskoczyło.
Monkey business to kolejna pozycja, której szybko miałam dość. I wbrew pozorom nie zabiły mnie skoki, ale te quasi-pompki. Barki - aua!
Side crunch uwielbiam, są zresztą częścią mojego treningu siłowego. Również przyjemna odskocznia ;)
Breakdance push-up jest ćwiczeniem, które prawie znałam z jednego z pierwszych (pierwszego?) moich treningów z Zuzką; z tą tylko różnicą, że tam pompki wykonywałam na jednej nodze i było tych powtórzeń znacznie mniej. Tutaj miałam dość już po 20, resztę dokończyłam w seriach po 6-10, choć miałam już myśli prawie samobójcze.

Cieszę się niezwykle, że w końcu pokonałam tego "potwora" i to z całkiem niezłym czasem (28:30 Zuzki pokonane!).

Znacie ten trening? Jeśli nie mieliście jeszcze okazji go przetestować, właściwy czas jest właśnie teraz. Dajcie znać jak wrażenia! :)

10 komentarzy:

  1. Wydaje się z Twojego opisu mocno hardcorowy:) Ale kto wie czy się nie skuszę któregoś dnia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się skusisz! :)

      Usuń
  2. Fajnie, że się zdecydowałaś i podzielam Twoje zdanie o tym treningu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twojej recenzji i namowie! :D
      Po skończeniu nie miałam siły podnieść ręki żeby zatrzymać stoper :P

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie próbowałam ZWOWów, a wiele o nich słyszałam. Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Ostrzegam tylko, że one uzależniają ;)

      Usuń
  4. nie znam tego treningu ale musze wypróbowac :) tzn znać znam bo wiele o zwowach i Zuzce słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że musisz! :) Ten jest jednym z (wielu) moich najulubieńszych :D

      Usuń
  5. zawsze można spróbowac i do jakiegoś lidla się wybrać a nóż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no racja bo w końcu to było w poniedziałek a dzisiaj już czwartek ... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama