18 lipca 2013

ZWOW #14 Time Challenge

Sobota była dniem, w którym połakomiłam się na kolejny trening Zuzki - tym razem padło na ZWOW #14. Padłam i przepadłam! Dzisiaj wykonałam go po raz kolejny poprawiając swój sobotni wynik i na pewno nie jest to ostatnie moje podejście do niego.
Ale po kolei.

ZWOW #14 jest treningiem typu Time Challenge, co oznacza, że musimy wykonać go w jak najkrótszym czasie. Tym razem mamty do czynienia z pięcioma ćwiczeniami, z których każde wykonujemy w 10 powtórzeniach i wykonujemy 5 takich rund. Poniżej moje dwa czasy:

13.07.2013r.

18.07.2013r.


Push press
to dość proste i mało wymagające ćwiczenie angażujące barki, ramiona, plecy i w niewielkim stopniu nogi oraz pośladki. Chwila wytchnienia w kolejnych rundach.
Thrusters są już nieco bardziej wymagające, bo zagrzewają do walki mięśnie pośladków i nóg, nie zapominając przy okazji o tych aktywowanych w poprzednim ćwiczeniu.
Back curl lunge także jest ćwiczeniem, w którym możemy nieco odpocząć. Proste  przyjemne - w porównaniu z innymi.
Preacher curl - tu paliły mnie uda. Nie wiem, co z nimi jest nie tak, ale widocznie nie wytrzymują takiego obciążenia ;)
Weighted lunge jumps - kocham je i nienawidzę ich jednocześnie. Nogi palą niemiłosiernie! Ale nie będę się rozpisywać, bo każdy, kto ich spróbował, wie, o czym mówię.
Broad jump burpee - kompletnie na dobicie. Innego zastosowania nie znajduję. Już po trzeciej rundzie miałam dosyć, pięć to zdecydowanie za wiele... Ale dałam radę!

Cały trening zasłużył na 6+. Myślę, że dadzą z nim sobie radę nawet początkujący - więc zachęcam Was wszystkich do wypróbowania. I czekam na Wasze opinie! :)

10 komentarzy:

  1. Właśnie tak sobie ostatnio myślałam, że brakuje mi trochę treningów z Zuzką i przydałoby się zrobić jakiś.. i proszę!

    ten bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest bardzo fajny! :) Gwarantuję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Jeden z najulubieńszych ZWOWów- daje w kość przy odpowiednim obciążeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ćwiczyłam tylko z 2kg hantlami, ale przy narzuceniu odpowiedniego tempa też daje popalić! :)

      Usuń
  3. dodam go do listy treningów do wypróbowania :D
    czemu odradzasz jogę? a pilates?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dam, ale wiesz, przewiduję to na koniec sierpnia/wrzesień, bo na razie nie odważę się połączyć Zuzki i Jillian :P

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że będzie dzisiaj w ramach treningu? :D

      Usuń
  5. już dawno nie robiłam treningów z Zuzką.. chyba czas zacząć :D katuję Fitness Blender ostatnimi czasy :)
    http://just-do-it-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych treningach, ale nie mam okazji do ich wypróbowania. ZWOWy mam zapisane na komputerze ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama