7 czerwca 2013

ZWOW #69 Time Challenge - The Ultimate ABS and Cardio Workout

W ciągu ostatnich dni przywróciłam do łask Zuzkowe ZWOWy. Głównie dlatego, że staram się ćwiczyć wcześniej, co pozwala mi trochę poskakać - choć równie dobrze można by odwrócić szyk tego zdania i powiedzieć, że ćwiczę wcześniej, bo robię ZWOWy. Zwał jak zwał - znowu czuję się cudownie! I spieszę do Was z recenzją ZWOW wykonanego w poniedziałek.

Padło na ZWOW #69, który jest treningiem typu Time Challenge, co oznacza, że podaną ilość rund i powtórzeń mamy wykonać w jak najkrótszym czasie. Dawno nie wykonywałam tego typu ZWOW, więc ucieszyłam się, kiedy trafiłam na niego. Lubię ścigać się z czasem.
Myślę, że poszło mi całkiem nieźle. Czas Zuzki to 18:19, pobiłam ją o ponad 3 minuty.

Opinie o poszczególnych ćwiczeniach:
High knees - niedawno zakochałam się w skakance na nowo, więc od razu spodobał mi się trening z jej użyciem. Mnie nie sprawiły teraz żadnego kłopotu, ale mogą się okazać niezłym horrorem, jeśli od 15 lat nie mieliście w ręce skakanki.
Goblet squat - pozornie proste przysiady, ale pośladki czuję do dzisiaj!
Dive bombers - uwielbiam! Moje ulubione ćwiczenie EVER (wraz z milionem innych oczywiście). Angażuje całe ciało, ale przede wszystkim daje popalić mięśniom brzucha i grzbietu, które również dają jeszcze o sobie znać - szczególnie skośne, zębate i najszerszy grzbietu.
Plank pulls - czarny koń zawodów. Wygląda bardzo banalnie, nie da rady zmęczyć się oglądaniem. Całkiem inaczej jest jednak w praktyce. Bolą ramiona, bolą plecy, boli brzuch... A właściwie nie bolą, tylko palą! Ostatnia seria była mordęgą, nie miałam już siły zmieniać kierunku.

Podsumowując, trening jest naprawdę fajny - męczący kondycyjnie (zasługa skakanki między każdymi ćwiczeniami) i wykańczający mięśnie. Angażuje całe ciało i pomimo tak krótkiego czasu trwania daje nieźle w kość!
Myślę, że pomimo dość prostych w wykonaniu ćwiczeń trening będzie jednak odpowiedni dla osób średniozaawansowanych. Bądź co bądź, mocne ramiona i brzuch są tu niezwykle potrzebne.

Zachęcam do wypróbowania! :)



PS Kibicujecie dzisiaj naszym chłopakom? ;)

12 komentarzy:

  1. kibicujemy :)
    ale chyba mówimy o różnych dyscyplinach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kibicujemy!!! w nogę seniorów, U19, siatkówce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak wybierasz ZWOWy? :)

    p.s. co to za programik masz z tym timerem i raportami?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YouTube sam mi je podsuwa :D
      A ten licznik to akurat stoper online :)

      Usuń
  4. Świetny Zwow, zapisuję go w kolejce do wykonania. Z jakim obciążeniem ćwiczyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kiepskim - 1,5kg (butelki po Dobrowiance :P). Pewnie z 30 kilogramami nie poszłoby mi tak łatwo ;)

      Usuń
    2. ah to tak jak ja.. ;P muszę zaopatrzyć się w jakiegoś ciężara :D

      Usuń
  5. Witaj, jeszcze nie miałam okazji ćwiczyć przy tych filmikach. Przy najbliższej okazji na pewno spróbuję.

    P.S. Bardzo ciekawy blog, dodałam do obserwowanych i na pewno będę częściej zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama