8 czerwca 2013

ZWOW #68 AMRAP - Hot 12 Minute Workout

Czas na kolejnego ZWOW - number 68. Wykonany w środę, więc wrażenia są jeszcze świeże. Na tyle świeże, że radzę Wam się trzymać od niego z daleka, jeśli nie chcecie następnego dnia poruszać się jak sparaliżowani ;)

ZWOW #68 to kolejny trening typu AMRAP (as many rounds as possible), co oznacza, że w ciągu podanego czasu (tu 12 minut) musimy wykonać jak największą liczbę rund i powtórzeń ćwiczeń.

Moje wyniki obrazuje poniższa tabela:

Myślałam, że będzie dużo, dużo gorzej, ale wyszło całkiem nieźle. Zuzka pokonana!

Jump lunge & stretch to jedno z naprawdę niewielu ćwiczeń, których nienawidzę i nie zamierzam się nawet do nich przekonywać. Nie lubię jump-lunge'ów i tyle! Aczkolwiek pogrupowanie ich w sety po trzy powtórzenia i dodanie krótkiego stretchingu między nim trochę poprawiło moją ocenę względem nich.
Scorpion push-ups uwielbiam! Kocham wszystko, co choć w 1% przypomina pompki, więc kocham też pompki "skorpionowe". I tyle w tym temacie.
Squat & leg lift - bardzo przyjemne ćwiczenie. Choć chcąc je wykonać w jak najlepszym czasie można się trochę zmachać.
Plank & ski squat - do samego końca workoutu nie mogłam załapać "co autor miał na myśli". Do tej pory zresztą tego nie wiem.

Cały trening jest dość fajny (powtarzam się!). Ratują go przede wszystkim "skorpionki", bo plank & ski squat to ciężki niewypał. Myślę, że poradzą sobie z nim osoby początkujące, jeśli tylko wykażą odrobinę silnej woli przy tego gatunku pompkach. Uniesienie bioder do góry (tak, jak na screenie z treningu powyżej) zdecydowanie ułatwi ich wykonanie.

To co, ćwiczycie? :)

14 komentarzy:

  1. ja jakoś nie mogę zabrać się za te ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę :) Jeśli wolisz coś innego, to przy tym pozostań :)

      Usuń
  2. całkiem fajnie się prezentuje ten trening, ale średnio lubię te na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię wszystkie rodzaje ZWOW ;)

      Usuń
  3. Tytan z Ciebie:) Pędzisz jak wiatr:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj...pompki w takim wydaniu...ciężko będzie...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest na początku wszystko zsynchronizować. Ale nie ma rzeczy niemożliwych ;)

      Usuń
  5. Zwowy są fajne, bo krótkie, jednak czuje po nich małą satysfakcję. Nie wiem czemu o ile w drugiej turze zazwyczaj czuję się zniechęcona, to w trzeciej już sobie odpuszczam :)
    Po drugie ćwiczenia takie zawsze wykazują jak słabe mam ręce, mimo tego, że wyglądają całkiem potężnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za często wykonujesz jeden trening? Mi się póki co nie nudzą. Każdy jest inny, więc nie ma takiego prawa :)
      Wypróbuj pompki z lekko uniesionymi biodrami, tak jest łatwiej :)

      Usuń
  6. Jakie brałaś kg do tego ZWOWa? :)

    Ja go lubię, wykroki kończą moje uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zbyt wielkiego wyboru - tylko 1,5 kg.
      Oj tak, te 'skakane' wykroki są okropne dla ud! ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama