22 czerwca 2013

Body Shape @ FitWithMe

Minął już ponad miesiąc od ostatniego posta na temat treningów FitWithMe, czas na kolejny! :) Wczoraj włączyłam po raz drugi trening Body Shape, ale tym razem z innymi ustawieniami - 20 minut, poziom zaawansowany. Takie ustawienia dają nam zestaw modelujący uda, łydki i brzuch.

Trening składa się z dwóch rund, powtarzanych czterokrotnie z trzydziestosekundowymi przerwami między nimi. Każda runda składa się z trzech ćwiczeń.
Pierwsza z nich skupia się przede wszystkim na mięśniach brzucha i, jak możecie zauważyć na screenie z prawej strony, mamy w niej do czynienia z nożycami pionowymi, rowerkiem oraz upward facing dog. To ostatnie ćwiczenie szczególnie przypadło mi do gustu. Uwielbiam połączenie ćwiczeń siłowych i modelujących ze stretchingiem, o czym wypowiadałam się już przy okazji któregoś ZWOW. Tak więc pierwsza runda zdecydowanie na TAK! Przy ostatnich powtórzeniach rowerka naprawdę porządnie czułam już brzuch.
Runda druga to ćwiczenia na nogi i pośladki - zakroki, plie squat, półprzysiady na jednej nodze. Nie wywarły na mnie takiego wrażenia, jak ćwiczenia z rundy pierwszej, ale trzeba przyznać, że układający ten trening wiedzieli, co robią. Wybrane przez nich propozycje są jednymi z najskuteczniejszych oddziaływających na te partie mięśni.

Sam trening jest bardzo przyjemny i naprawdę polecam Wam go wypróbować. Żałuję tylko tego, że jest tak krótki i nie oferuje nam żadnego ćwiczenia angażującego mięśnie ramion. Następnym razem, kiedy będę go wykonywać, dorzucę coś oddziaływającego także na ręce.


Resztę postów opisujących treningi FitWithMe znajdziecie tutaj.

7 komentarzy:

  1. Chyba muszę odwiedzić ich stronkę bo mam tam jeszcze kilka wejściówek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedź koniecznie :) Mnie ten trening naprawdę się spodobał i na pewno będę go odtwarzać :)

      Usuń
  2. Faktycznie, 20 minut to trochę malutko, jednak przypominając sobie krótkie treningi Zuzki, to nawet tak krótki trening potrafi dać niezły wycisk. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie powiem, żebym się zmęczyła i do Zuzki ten trening się nie umywa, ale brzuch naprawdę mocno pracował :)

      Usuń
  3. cwiczylam to ! bardzo fajny trening :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To kiedy się umawiamy na bieganie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama