14 lutego 2013

ZWOW #52

ZWOW #52
Przedwczorajszy trening to kolejny ZWOW. Tym razem pod wpływem tego posta Niebieskoszarej padło na numer 52. A ja znowu padłam przy pistol squatach.
Ale po kolei.

Ponieważ tym razem nie było rozpiski ćwiczeń w formie innej niż napisane przez Zuzę na tabliczce, oto i ona:

  1. Plank jump tucks x10 + skłon do kolan w siadzie prostym - razy trzy.
  2. Knee hug leg lifts x10 + cobra position - razy trzy.
  3. 3x Jump lunge & 3x knee tucks - razy 10.
  4. 3x skłon do kolan w staniu.
  5. Pistol squats x5 + low lunge - razy 4.
  6. Skłon do kolan w staniu.
Jak pisałam na początku - pistole znowu mnie pokonały, ale tego się spodziewałam. Knee hugs leg lifts okazały się być genialnym ćwiczeniem na brzuch! Na pewno często będę je stosować i Wam też je polecam. Reszta ćwiczeń średnio męcząca i średnio wymagająca. Ot takie wypełnienie czasu ;)

Całość jednak wydaje się być dobrze przemyślana i całkiem skuteczna. Bardzo podoba mi się połączenie ćwiczeń siłowych i stretchingu (a konkretnie pozycji znanych mi już z jogi ;) ), jestem ciekawa czy takie przeplatanie jest bardziej efektywne niż tradycyjny trening. Posiadacie jakąś wiedzę na ten temat? :)

Zachęcam do wykonania tego treningu i zmierzenia się z czasem i własnymi słabościami - moją są niewątpliwie pistol squaty. Poniżej film:


Luty miesiącem jogi

Joga nie musi być nudna! Dzisiaj coś znacznie bardziej dynamicznego od prezentowanych wcześniej zestawów. I przede wszystkim nowe pozycje. Enjoy! :)

5 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię z tymi ćwiczeniami. :D Może i kiedys ja dojrzeję to tego typu treningów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgl nazwałaś moje ziemniaczki :) Gratulacje hahah :D

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję :D
      A co do treningu, to tego akurat możesz spróbować już teraz! :D

      Usuń
    3. jasne jasne :D Zwijam kieca i leca :D ;) Oczywiście ,że jesteś matką chrzestną :) Ale ojca szukasz na własną rękę.

      Usuń
    4. Kieca rzeczywiście może przeszkadzać... :D
      Jakby co, to ja poważnie pisałam, że możesz trening wypróbować :>

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama