26 lutego 2013

ZWOW #28

ZWOW #28
Po długim odwyku od ZWOWów powróciłam wczoraj do treningów z Zuzką. Wybrałam trening numer 28, po którym czułabym się jakbym nic nie zrobiła, gdyby nie ciężki oddech. Ale po kolei.

ZWOW #28 to trening z typu AMRAP - As Many Rounds As Possible. Mi udało się wykonać 5 pełnych rund w 10 minut, jednak z małym "ale", o którym zaraz napiszę.

Ćwiczenia, jakie mamy do wykonania, to:
  • dragon kicks - w moim odczuciu dość lekkie, o ile nie mamy problemów z utrzymaniem równowagi;
  • alternating jump lunges - klasyka, ale można się nieźle zmachać, jeśli narzuci się wysokie tempo;
  • pike jumps - i tutaj pojawia się rzeczone "ale"; podczas ćwiczeń cały czas byłam w dole, nie prostowałam się - po prostu o tym zapomniałam, a nie ćwiczyłam z filmem, tylko z timerem; nie mniej jednak o ile pierwsze 10 skoków udało mi się wykonywać w tempo, kolejne powtórzenia musiały zostać poprzedzone przerwą; sąsiedzi niech się cieszą, że ich nie było!
  • reptile pushups - kocham je, o czym kiedyś już pisałam; cięższe niż normalne pompki, ale daję radę.
Co do całości, to na pewno nie jest to mój ulubiony trening Zuzy. Jest dość nudny w porównaniu do innych i raczej do niego już nie wrócę. Nie mniej jednak jeśli ktoś cierpi na brak czasu, może się okazać rozwiązaniem idealnym.

Poniżej film z treningiem:



Luty miesiącem jogi

Dzisiejsze zadanie bardzo przypomina plątaninę pana z Chin, wybrałam je ze względu na sentyment do niego. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba ;)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałyśmy treningów z ZUZKĄ ale mamy na nie chrapkę...
    Zapraszamy do nas http://prosto-do-celu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie mam czasu, żeby porządnie przećwiczyć wszystkie płyty Chodakowskiej, szok treningi i filmiki z You Tube. Chętnie jednak spróbowałabym kiedyś tych ZWOW-ów, ciekawie je opisujesz aż się zachęciłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Zuzkę naprawdę polecam, bo większość jej treningów zamyka się w 15-20 minutach, więc jest idealną opcją dla kogoś, kto nie ma czasu albo wmawia sobie, że go nie ma ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. rzeczywiście, podobna plątanina nóg ;) dziś wybrałam ten filmik, wczoraj bez komp ćwiczyłam zapamiętane pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj też próbowałam coś wymyślić sama, ale jakoś tak za szybko mi zleciało. Z filmem się trochę dłuży - i to jest fajne :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama