1 czerwca 2012

Brazil Butt Lift

Pora na kolejny program treningowy! :)

Brazil Butt Lift
Brazil Butt Lift to kolejny produkt Beachbody. Autorem jest Leandro Carvalho, osobisty trener m.in. modelki Victoria's Secret, Alessandry Ambrosio.


Brazil Butt Lift to trening stworzony z myślą o naszych pośladkach. W zależności od tego, jaki efekt chcemy osiągnąć, mamy do wyboru cztery programy:
  • Lift & Shape - Podniesienie i kształtowanie;
  • Slim & Shape - Wyszczuplanie i kształtowanie;
  • Lift & Slim - Poniesienie i wyszczuplanie;
  • Classic - Klasyczny.
Każdy z nich trwa 4 tygodnie, jednak zalecane jest, aby po wykonaniu każdego z nich zrobić jeszcze program klasyczny.
Brazil Butt Lift  składa się z 5 treningów:
  • Bum Bum (w wersji zwykłej, Rapido i Live),
  • Cardio Axe,
  • High & Tight,
  • Sculpt,
  • Tummy Tuck.
Dodatkowo na płycie znajdziemy także Basics - podstawowe kroki pokazane w zwolnionym tempie.

Bum Bum

I tu zaczynają się schody. Bum Bum to nie do końca cardio, nie do końca ćwiczenia siłowe, więc niech będzie, że wytrzymałościówki. Film trwa 30 minut, zaczyna się rozgrzewką i kończy "cooldown". Wykorzystane są przysiady, lunges, unoszenie nóg, wykopy i wiele innych figur, których nazwy i tak nic nie mówią.

Cardio Axe

Trening trwa niespełna 30 minut i składa się z 3 układów tanecznych powtarzanych najpierw po kolei pojedynczo, a na końcu razem w combo. Wg mojej subiektywnej opinii jest to najprzyjemniejszy trening, z jakim miałam do czynienia.

High & Tight

40-minutowa intensywna gimnastyka dla pupy. Do ćwiczeń można użyć związanej gumy/taśmy, chociaż i bez niej można się obejść. Tak samo jak  przypadku obciążników na kostki. Przykłady ćwiczeń: touch step w różnych kombinacjach, unoszenie nóg w staniu i klęku podpartym w różnych kombinacjach, przysiady, unoszenie nogi w leżeniu bokiem, clam shell w różnych kombinacjach.

Sculpt

Trening na rzeźbę ramion. Trwa 50 minut, wykorzystuje się w nim hantelki lub ekspander fitness. Ćwiczenia standardowe - triceps extensions, dead lift, biceps press, pompki, tzw. chest fly, planks.

Tummy Tuck

Drugi z moich ulubionych treningów z BBL. Skupia się na mięśniach brzucha, trwa 20 minut. Tutaj również nie znajdziemy nic nowego - różnego rodzaju brzuszki, przenoszenie nóg z jednej strony ciała na drugą, "arm pump", nożyce, unoszenie bioder w leżeniu tyłem. Na szczególną uwagę zasługuje Brazilian bikini combo, ale tego Wam niestety póki co pokazać nie mogę - nie znalazłam nigdzie filmików.


Moja ocena? Widoczne efekty zauważyłam naprawdę już po 5 dniach! Robiłam pierwszy program, Lift & Shape i rezultaty przyszły naprawdę bardzo, bardzo szybko. Podobno dzięki BBL można także ładnie schudnąć - tego nie doświadczyłam, bo w sumie nie miałam z czego już chudnąć. Jednakże cel został osiągnięty i mogę pochwalić się już ładną pupą :)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, nie masz nic do stracenia! :) ja do tej pory, chociaż skończyłam ćwiczyć dawno temu, mam jędrne i uniesione pośladki. więc na pewno nie będziesz żałować ;)

      Usuń
  2. gdzie mogę sciagnąc ?! chcialabym wrocic do swojej zgrabnej pupy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na przykład tu: http://www.ebay.pl/itm/BRAZIL-BUTT-LIFT-/120982445355?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c2b1d9d2b. powodzenia! :)

      Usuń
  3. Jak tylko słyszę Brazilian Combo to... ałaa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaak, to prawdziwy killer. To, co tygryski lubią najbardziej! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reklama